CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

30 december, 2008

HELENA

jst sem se pa odločila da napišem en opisek od mojih prijatelc, usak dan bo ena okej???

pa začnimo z eno od njih!!


Helena
hmm..kai nai povem za Heleno!!??
no Helena je res ena fantastičnoodlična oseba!!! zaupaš ji lahk usee čist usee in veš da te ne bo nikol izdala!!!!!!! nikol!!!!! je odločna in se zna postavit za sebe in svoje prijatelje!!
svoj prosti čas preživla s svojim hrčkom, ki mu je ime Šime!!! mela je že 3 hrčke tko da ma že izkušnje heeh!!! hec
u sql ji gre dobro oz odlično usaj jst tko mislim!!!!
Helena je pametna,lušna,zanimiva,zelo zabavna (zmeri me nasmeji)
IN ZMERI MI POMAGA IN DAJE NASVETE ZA USAKO STVAR MI SVETUJE!!!!
poleg tega usega je Helena PERVERZNA !!!!!!


IN NI MI ŽAL DA SE DRUŽIM S TABO SAJ SI PREKRASNA!!!! NI MI ŽAL DA SEM TE SPOZNALA!!!!!!

pa še za konc upam da se bomo še dougo družle!!!! rtmkf
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3>

P.S.če ma kdo kei za dodat napište pod komentarje

2 komentarji:

...HeŁeNa... pravi ...

janja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kak si to peo na pisala in upam tut js da se bomo dougo družle ker si res prekrasna osebca...

js te mam tut zlooooooo rada <3<3<3<3<3

Unknown pravi ...

Kako lepo!