CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

09 marec, 2009

pač

danes je tak stupid dan
1. dež pada --> ne more bit neki bol smotanga kod da pada dež pol se pa ne moremo inna, hel1 pa jzz rolat in to je neki najbolj zablujenga :[
2. ne da se mi učit sei se nism no ponovila sem si pojme za geografijo :]
3.internet mi šteka no pa sei net gre še kr hitro sm na msn me pa upiše pa vn vrže :[
4.pol je še par težav ki jih ne bi omenla u blogu!!! =]

so pa tud dobre strani tega dneva
1.u šoli je biu SVETOVN DAN
bulšga ne more bit sm neki je s5 pršlo umes sm je že mim tko da se zrt tega ne bom sekirala ju3 nardim še neki zadnjih opraukov glede tega =] helena ti mi boš pa pomagala ne???

papa
rada vasm mam

1 komentarji:

...HeŁeNa... pravi ...

Ja itak da ti bom pomagala sam ti pa ne pozabit obeska doma!!!

<33